Am prezentat în edițiile anterioare situația a două firme ”acoperite” ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL și ANSAMBLE INFLIGHT SRL, administrate de același cetățean african Bonnot Francois Louis Maurice cu domiciliul declarat fictiv în Maroc, Casablanca, 1 Lot El Manzeh, Ain Diab și fără reședință fiscală în România, dar cu un CNP de România (Nr.7680921470010) atribuit fictiv (în fals) de către MAI- Inspectoratul General Pentru Imigrări, aduse în Craiova după mutarea de la Prahova la Dolj a colonelului SRI, avansat ulterior la gradul de general, Sabin Iancu.
Prezentăm în această ediție situația celor două firme în raport cu instituțiile Statului Român.
- În ceea ce privește relația acestora cu DSVSA Dolj si DSP Dolj, situația este următoarea:
Prima firmă ”acoperită” ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL a vizat contractul de hrănirea pacienților internați la Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova, și cu toate că nu era autorizată nici de către DSP si nici de către DSVSA, a obținut un contract pentru 1 an, atribuit direct, fără licitație. A început prestarea serviciului către pacienții S.C.J.U. Craiova la 01.01.2020, dar pentru scurt timp deoarece prin Ordonanța nr.01 din 07.01.2020, i-a fost interzisă desfășurarea activității din locația din Str. Nicolae Romanescu nr.112, Jud. Dolj (fostul ICIL – SC LACTIDO) , spațiul fiind închiriat de la T.C. UTILAJE SRL Craiova, societate care va face obiectul dezbaterii într-un articol de presă separat.
Ca efect al Ordonanței nr.01/07.01.2020 a DSVSA Dolj a urmat subcontractarea serviciului de hrănire a pacienților către S.C. PANORAMIC PARC SRL din Cârcea, Jud. Dolj, unitate neautorizată la rândul său, sanitar și sanitar veterinar și de siguranța alimentară așa cum,reiese din adresa nr.5506/15.06.2020 a DSVSA, amendată cu 10.000 lei.
Mai multe amenzi fost aplicate de DSVSA Dolj și DSP Dolj către ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL până la data de 22.05.2020 când directorul executiv dr. Andrei Butaru al DSVSA Dolj ”a fost convins” să emită un Document de înregistrare sanitară pentru unitățile de vânzare cu amănuntul, la fel ca cel deținut de SC PANORAMIC PARC SRL pe care l-a considerat neconform, aplicând amenda de 10.000 lei.
Timp de aproape 5 luni, de la 01.01.2020 și până la 22.05.2020, pacienții internați la S.C.J.U Craiova inclusiv copiii de la Oncopediatrie au trăit clipe de groază, respectiv ultimele clipe în același mod, situație care există și în prezent deoarece, în decembrie 2020, S.C. ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL a beneficiat din partea spitalului de încă un contract pentru 1 an (pentru anul 2021), atribuit în același mod direct, fără licitație. Nu a contat că hrănirea bolnavilor este parte a actului medical, medicația fiind în interdependență cu alimentația ci setea de înavuțire pe orice cale a unor ticăloși.
Niciunul din cele două contracte de prestări servicii catering (pentru anul 2020 și pentru anul 2021) nu au menționat numele reprezentantului legal al prestatorului (S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL) respectiv al administratorului Bonnot Francois Louis Maurice, deoarece acesta nu există.
- Ce-a de-a doua firmă ”acoperită” S.C ANSAMBLE INFLIGHT SRL, deținută de S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL și administrată de același Bonnot Francois Louis Maurice, a aterizat în Dolj în anul 2020 în Com. Podari, Sat Balta Verde, Str. Rovine nr.19, într-o Stație ITP, de unde și-a început activitatea de depozitare de produse alimentare expirate, fără acte (facturi) care să ateste proveniența, fără certificate de calitate și conformitate, de prelucrare acestora și de livrare în regim catering către o companie aeriană, care evident, operează pe Aeroportul Craiova, manageriat de ospătarul Sorin Manda, fratele lui Claudiu Manda, cumnat al doamnei primar Lia Olguța Vasilescu, așa cum rezultă din adresa nr.7205/13.07.2021 a directorului DSVSA Dolj dr. Andrei Butaru. Bineînțeles că a devenit și furnizor de produse alimentare expirate, alterate, pentru asociatul său majoritar ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL și implicit pentru Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova.
Dacă prin Adresa nr.5530/04.06.2021, directorul executiv al DSVSA Dolj dr. Andrei Butaru susținea că ”ANSAMBLE INFLIGHT SRL (J23/1436/2017, CUI 4629438), NU A FOST ÎNREGISTRATĂ SANITAR VETERINAR ȘI PENTRU SIGURANȚA ALIMENTELOR, CONFORM ORD.111/2008 COMPLETAT CU ORD. 106/2019 AL ANSVSA PENTRU PUNCTUL DE LUCRU ÎN JUD. DOLJ”,acesta revine ulterior cu un răspuns contradictoriu, (Adresa nr.7205/13.07.2021) după ce antedatează un Document de înregistrare sanitară veterinară pentru unitățile de vânzare cu amănuntul în Stația ITP aceasta fiind considerată obiectiv CATERING, înregistrat sub nr.6261/16.11.2021, precizând că, de fapt, unitatea (ANSAMBLE INFLIGHT SRL) este autorizată sanitar veterinar și pentru siguranța alimentelor la Punctul de lucru din Com. Podari, Sat Balta Verde, Str. Rovine nr 19, Jud. Dolj. În aceeași adresă (nr.7205/13.07.2021), directorul executiv al DSVSA Dolj, dr. Andrei Butaru, mai precizează că în urma controlului s-au identificat unele neconformități pentru care unitatea (S.C ANSAMBLE INFLIGHT SRL) a fost sancționată cu amendă contravențională, conform HG 984/2005, în valoare de 10.000 lei și s-a stabilit un termen pentru recontrol după remedierea acestora, nefăcând nicio referire concretă la aceste ”neconformități”.
Neconformitățile constau de fapt în constatarea de către medicii veterinari oficiali a faptului că în obiectivul stație ITP erau depozitate și prelucrate produse alimentare de origine animală și non animală expirate, alterate, destinate pasagerilor companiilor aeriene și bolnavilor internați la S.C.J.U Craiova.
10.000 DE LEI ! ATÂT ÎNSEAMNĂ VIAȚA PASAGERILOR COMPANIILOR AERIENE CARE OPEREAZĂ PE AEROPORTUL CRAIOVA ȘI A BOLNAVILOR INTERNAȚI ÎN S.C.J.U CRAIOVA, INCLUSIV COPIII BOLNAVI DE CANCER, PENTRU DIRECTORUL EXECUTIV AL DSVSA DOLJ, DR. ANDREI BUTARU.
Noua șefă a DSP Dolj, tace. Până la audieri…
Mizerie umană, genocid, grup infracțional organizat.
În urma mai multor demersuri, atât jurnalistice, dar și sub toate formele legale posibile, la instituții ale Statului Român, inclusiv ANSAVSA, prin Adresa nr.8243/26.08.2021,același director executiv al DSVSA Dolj, dr. Andrei Butaru precizează că a emis Decizia nr.125/11.08.2021 de încetare a activității S.C ANSAMBLE INFLIGHT SRL pentru activitatea de catering la Punctul de lucru din Com. Podari, Sat Balta Verde, Str. Rovine nr.19, Jud. Dolj, Decizia fiind emisă conform Ord. 111/2008 completat cu Ord 106/2019 al ANSVSA, tocmai în baza acelorași prevederi legale pe care același director executiv Andrei Butaru le invoca cu privire la pretinsul Document de autorizare nr.6261 din 16.11.2020, aspect asimilat unui autodenunț.
Cu un tupeu care nu suportă comentarii, în aceeași adresă nr.8243/26.08.2021, directorul executiv al DSVSA Dolj, dr. Andrei Butaru precizează că a emis Decizia de încetare a activității S.C ANSAMBLE INFLIGHT SRL nr.125 din 11.08.2021 chiar la cererea operatorului economic ANSAMBLE INFLIGHT SRL înregistrată cu nr.8321/09.08.2021.
Chipurile, însuși operatorul economic autorizat ANSAMBLE INFLIGHT SRL a constatat că nu este legal autorizat și i-a cerut lui Butaru să emită Decizia de încetare a activității. Oare!?
Directorul executiv al ANSVSA v-a avea însă de dat niște explicații oamenilor legii și cu privire și la reprezentantul legal al S.C ANSAMBLE INFLIGHT SRL cu care instituția pe care o conduce (DSVSA DOLJ) s-a aflat și se află în relații (de autorizare și nu numai) deoarece i-a fost adus la cunoștință că administratorul S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL și al S.C ANSAMBLE INFLIGHT SRL, Bonnot Francois Louis Maurice este o persoană inexistentă, declarată fictiv (în fals) la ONRC – Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București și de pe lângă Tribunalul Ilfov și cu domiciliul declarat fictiv în Maroc, Casablanca, 1 Lot El Manzeh, Ain Diab,
Are de dat explicații și cu privire la reprezentantul legal al operatorului economic care a depus cerere de autorizare a Stației ITP din Com. Podari, Sat Balta verde, Str. Rovine nr.19 dar numai ca depozit frigorific în baza Ord.57/2010 completat cu Ord 107/2019 al ANSVSA, tocmai acele ordine pe care era obligat să le aibă în vedere la autorizarea S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL și a SC ANSAMBLE INFLIGHT SRL.
- Mai rău ca în țările din lumea a treia, organizate tribal sau grupările infracționale sunt conectate până la autorități guvernamentale?
Dacă la data de 26.08.2021, directorul executiv al DSVSA Dolj, dr. Andrei Butaru, prin adresa nr.8243, comunica faptul că la data de 11.08.2021 a emis DECIZIA NR.125 de încetare a activității S.C ANSAMBLE INFLIGHT SRL de la Punctul de lucru din com. Podari, Sat Balta verde, Str. Rovine, nr.19, jud. Dolj, adică din Stația ITP, la data de 27.08.2021, Guvernul României – Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și Pentru Siguranța Alimentelor, prin Director general dr. Alexandru DUMA (frumos nume, sinistru personaj!), mâna dreaptă a Președintelui ANSVSA, Robert Chioveanu, comunică prin adresa nr.13030 a DIRECȚIEI GENERALE CONTROL OFICIAL – SERVICIUL CONTROL OFICIAL SIGURANȚA ALIMENTELOR, că ”unitatea ANSAMBLE INFLIGHT SRL cu punctul de lucru în comuna Podari, Sat. Balta Verde, Str. Rovine nr.19, jud. Dolj deține Documentul de înregistrare sanitară veterinară și pentru siguranța alimentelor nr.6261/16.11.2020 pentru activitățile din unitățile de vânzare cu amănuntul”. Așa se joacă infractorii cu siguranța vieții cetățenilor.
În finalul Adresei nr.13030/27.08.2021, Directorul General al ANSVSA, dr. Alexandru DUMA, ”reiterează faptul că unitatea ANSAMBLE INFLIGHT SRL este înregistrată sanitar veterinar precum și că este supravegheată din punct de vedere al siguranței alimentelor de către inspectorii DSVSA Dolj”, fără a face nicio referire la faptul că obiectivul a fost proiectat, autorizat, construit și recepționat ca Stație ITP și nu ca unitate de alimentație publică și fără a face nicio referire la ce fel de neconformități din punct de vedere al siguranței alimentelor au constatat inspectorii din cadrul DSVCSA Dolj.
Adică, ori ești prost, ori faci pe prostul domnule director general al ANSVSA,dr. Alexandru DUMA!
Cerem public Guvernului României – ANSVSA, Președintelui Robert Chioveanu, sa clarifice dacă lucrurile stau așa cum le-a prezentat DSVSA Dolj prin dr. Andrei Butaru sau așa cum le-a prezentat ANSVSA prin dr. Alexandru DUMA.
Atât bolnavii internați la S.C.J.U Craiova cât și pasagerii companiilor aeriene au dreptul să afle adevărul.
- În ceea ce privește relația S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL și a S.C ANSAMBLE INFLIGHT SRL cu ANAF:
Așa cum am precizat și în edițiile anterioare, S.C ANSAMBLE INFLIGHT SRL înregistreazăla această dată obligații fiscale de plată de 1.571.351 lei și se află în procedura de executare silită de către ANAF.
Prin operațiuni contabile fictive, creează și declară un TVA pe plus de 792.791 lei, dar nu solicită și compensarea la ANAF pentru ca inspectorii fiscali să nu întocmească un act de control cu menționarea fraudei fiscale săvârșite prin operațiuni contabile fictive.
Din data de 25.06.2020, nu a mai plătit impozitul pe veniturile din salarii, datorând ANAF suma de 95.947 lei plus accesoriile de 3.485 lei reprezentând dobânda și 1.743 lei reprezentând penalități.
Nu a plătit impozitul specific de 27.029 lei, iar pentru persoanele cu handicap, suma de 21.895 lei, cu mențiunea că nu a mai plătit acest impozit din 25.03.2020.
În anul 2017, după ce S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL a devenit asociatul majoritar al S.C ANSAMBLE INFLIGHT SRL, acesta rectifică declarațiile prin Mihaela Preda și diminuează impozitul pe profit cu suma de 98.895 lei printr-o operațiune contabilă fictivă.
S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL a înregistrat din anul 2009 și până în prezent doar pierdere, niciun leu profit, în prezent având obligații fiscale de plată către ANAF de 4.676.931 lei.
Prin operațiuni contabile fictive declară prin Mihaela Preda o sumă cu titlu de TVA pe plus de 402.664 lei fără a solicita însă rambursarea sau compensarea la ANAF de teamă că inspectorii fiscali ar putea menționa frauda fiscală în actul de control.
Nu are achitate amenzi însumate de 57.250 lei.
Nu a respectat eșalonareaaprobată de ANAF în anul 2019 pentru datoria de 2.837.642 lei constând în contribuții de asigurări sociale la asigurați, din luna ianuarie 2021 nemaiplătinddeloc această datorie, aspect în raport de care, Decizia de eșalonare a devenit nulă. Așteptăm punctul de vedere al ANAF – DGFP București.
Această eșalonare a fost lovită de nulitate și sub aspectul neachitării următoarelor sume curente scadente după data de 25 ianuarie 2021, cu titlu de asigurări sociale la asigurați: 180.153 lei la ianuarie, 196.000 lei la februarie, 186.387 lei la martie, 191948 lei la aprilie, 180.256 lei la mai, 205.018 lei la iunie și 197.615 lei la iulie.
Din luna august 2020 nu a mai plătit impozitul pe salarii, înregistrând o obligație fiscală de plată în sumă de 179.737 lei. În luna iulie 2021 vine cu o modificare/rectificare prin Mihaela Preda, evidențiind în mod fictiv un plus de 42.000 lei.
Tot prin operațiuni contabile fictive, față de obligația fiscală totală de plată de 4.676.931 lei, creează o sumă de 1.096.368 lei în plus, prin aceeași Mihaela Preda dar nu solicită la ANAF compensarea de teamă ca inspectorii fiscali să constate realitatea adică evaziunea fiscală în formă continuată și spălarea de bani.
La zi, suma obligațiilor fiscale de plată către ANAF ale S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL este de 4.288.481 lei inclusiv accesoriile,agentuleconomic aflându-se în procedura de executare silită, cu mai multe somații emise pentru suma de peste 1 milion lei (aprilie, mai, iunie, iulie) plus suma de peste 3 milioane lei aferente eșalonării, nerespectată și deci, pierdută.
Dincolo de situația acestei eșalonări pentru care așteptăm un răspuns de la doamna Mirela Călugăreanu, președintele ANAF, respectiv de la DGFP București,un lucru este cert: niciun agent economic cu datorii la stat nu poate încheia contracte de achiziție publică cu statul. Cu Statul Român, evident!
- Se pregătește atribuirea unui alt contract ”acoperitei” S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL De această dată, pentru doi ani.
Analizând situația dosarelor penale privind „cazul” ANSAMBLE în relație cu Spitalul Clinic Județean de Urgență din Craiova, din materialul sosit la redacție reiese că la Parchetul de pe lângă Tribunalul Dolj a fost înregistrat Dosarul penal nr.446/P/2020, dosar ce se află în lucru la IPJ Dolj – Serviciul de Investigare a Criminalității Economice unde se efectuează cercetări sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de evaziune fiscală prev. de art.9 alin. 1 lit. c din Legea nr.241/2005 și de abuz în serviciu faptă prevăzută și pedepsită de art.297 alin.1 din Codul Penal privind pe numiții Georgescu Eugen Florin, Ivanovici Laurențiu, Bonnot Francois Louis Maurice, Mantale Radu, Ninoiu Daniela, Țol Luminița, Iovan Aurel și alții.
La DNA – Structura Centrală a fost declinat de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Craiova, Dosarul penal nr.369/P/2020 în care se efectuează cercetări față numiții de Georgescu Eugen Florin, Ivanovici Laurențiu, Ninoiu Daniela, Popa Simona, Bărboianu Alina, Toma Simona, Tănasie (fosta Ionescu) Gabriela, Tocae Ancuța Florentina, Țol Luminița, Ispas Faura Mădălina, Bonnot Francois Louis Maurice precum și Drăgan Florentina – Președinte al CNSC și următorii membrii ai completului C8 al CNSC: Gheorghe Maria, Șerban Daniel, Văncică Adriana.
În același dosar sunt reclamate și următoarele persoane: Preda Mihaela, Preda Claudiu, Sandu Eugen, angajați la S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL pentru constituire în grup infracțional organizat, sprijinit de angajați ai S.C.J.U. Craiova, fals și uz de fals privind documentul DUAE și alte înscrisuri.
La cererea noastră privind dosarul penal și cercetările față de Andrei Butaru, Dinescu Sorin, Ciurea Tudorel, Peștean Adrian, Girgavu Sigina, Ignat Mihai Militaru Constantin, nu am primit încă un răspuns.
Nici la cererea privind cercetarea generalului SRI, Sabin Iancu de către organele competente nu am primit încă un răspuns.
Sperăm însă că așa cum au venit celelalte, vor veni și acestea.
Pentru că a fost de ajuns apa în loc de dezinfectanți, nimeni, dar absolut nimeni, indiferent de grade, funții, interese, nu mai trebuie sa se îmbogățească călcând pe cadavrele bolnavilor inclusiv a copiilor bolnavi de cancer din cel mai mare spital din rețeaua Ministerului Sănătății,. S.C.J.U Craiova.
Indiferent ce se pretind, firme acoperite, multinaționale, cu administratori fictivi, Statul Român nu poate tolera atribuirea de contracte de achiziție publică fără plata prealabilă a impozitelor și taxelor de către agenții economici ofertanți, iar dovada acestor plăți o constituie Certificatul de atestare fiscală cu specificația ”pentru licitație”, certificat care are înserată și rubrica ce privește eșalonarea obligațiilor fiscale. Niciunei autorități contractante nu-i poate fi permisă acceptarea unor extrase de cont contrafăcute, false în dovedirea plății obligațiilor fiscale așa cum a fost cazul ANSAMBLE.
Fiecare ofertant trebuie sa prezinte cazierul fiscal al societății, cazierul judiciar al administratorului ca organ statutar și cazierul judiciar al societății, în cadrul procedurilor de atribuire.
La nivel european există pentru orice procedură de atribuire formularul DUAE privind eligibilitatea, formular care se completează prin asumarea răspunderii de către reprezentantul legal al agentului economic (administratorul), iar orice autoritatecontractantă are obligația de a publica în SICAP Procesul verbal de verificare a DUAE, Proces verbal intermediar, etc.
Orice raport al unei proceduri de achiziție publică trebuie asumat de comisia responsabilă de procedură, indiferent de numele membrilor sau al persoanelor care pretind că le asigură protecția și trebuie aprobat de conducătorul instituției publice. Cei scoși în față pentru semnătură și viză fără respectarea legislației în materie trebuie să răspundă penal când e vorba de bani publici și mai mult,de viața cetățenilor.
Vom monitoriza, sub toate formele legale,toate achizițiile publice,în vederea respectării legii de către toate instituțiile publice din Oltenia, mai ales când este vorba de viața cetățenilor. Ce sa mai zicem, de copiii de la Oncopediatrie?
Domnului general SRI Sabin Iancu îi transmitem că la Craiova nu este nici ca la Alexandria și nici ca la Ploiești. Nici ca la Ișalnița nu va rămâne! Cazul colonelului Daniel Dragomir nu poate rămâne singular.
Atât ANSAMBLE INFLIGHT SRL cât și S.C ANSAMBLE CATERING & SERVICES SRL se află în situația prevăzută de art.237 alin. (1) din Legea 3/1990 republicată: La cererea oricărei persoane interesate precum și a Oficiului Național al Registrului Comerțului, tribunalul va putea pronunța dizolvarea societății în cazurile în care:
a)societatea nu mai are organe statutare sau acestea nu se mai pot întruni;
b)societatea și-a încetat activitatea, nu are sediul social cunoscut ori nu îndeplinește condițiile referitoare la sediul social sau asociații au dispărut ori nu au domiciliul cunoscut ori reședința cunoscută;
În temeiul art. 2802 din Legea nr.31/1990 republicată, determinarea înmatriculării unei societăți în temeiul unui act constitutiv fals constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare de la 2 la 8 ani.
În temeiul art. 7 din Legea 31/1990 republicată ”Actul constitutiv al societății cu răspundere limitată va cuprinde:
a)numele și prenumele, codul numeric personal, locul și data nașterii, domiciliul și cetățenia asociaților persoane fizice, denumirea, sediul și naționalitatea asociaților persoane juridice;
e)asociații care reprezintă sau administrează societatea sau administratorii neasociați, datele lor de identificare, puterile ce li s-au conferit și dacă ei urmează să le exercite împreună sau separat;
g)sediile secundare – sucursale, agenții reprezentate sau alte asemenea unități fără personalitatea juridică, atunci când se înființează odată cu societatea, sau condițiile pentru înființarea lor ulterioară, dacă se are în vedere o atare înființare.
Vom reveni.
Tihomira IVAN
Deci, un dosar penal e înregistrat la o unitate de parchet, este preluat apoi de parchetul ierarhic superior și apoi de parchetul și mai superior la numai câteva zile iar acesta il trimite la DNA Structura Centrală.
Mai înțeleg ca in legătură cu cauza mai sunt si alte dosare înregistrate la PT DOLJ, aflate in lucru la IPJ DOLJ si atunci se pune intrebarea de ce nu au fost conexate toate pentru a fi trimise la DNA?
Cea care trebuie să raspundă la întrebare este procurorul general al Parchetului Curții de Apel Craiova care are in subordine nu numai Parchetul de pe lângă Tribunalul Olt ci si Parchetul de pe lângă Tribunalul Dolj.
Daca a fost sesizată cu aceste probleme si nu a aplicat corect legea atunci doamna procuror general poate avea o problemă, privind ”lucrarea selectivă” a dosarelor.
Este regretabil ca în justitia din Oltenia mai sunt inca zdrente de procurori, unii specializați în sesizări din oficiu, dar la comandă și alții care sunt si oameni de afaceri prin membrii de familie evazioniști cu spălare de bani și se fac preș la derbedei din servicii pentru a-și asigura protecția.
S-o creadă ei! Nu-i așa domnule ”Portocală” de Craiova? Sau nu-i așa doamnă Tenia? Nu-i asa că Spitalul Judetean ca instituție publică nu poate fi confundat cu SRL-ul (TDN SUD ESTATE) soțului (Dorian Tulitu) fost polițist la crima organizată din Dolj, devenit ulterior membru marcant al acestor rețele?
Redacția, să-i ceară public doamnei procuror general Tulitu să precizeze care a fost temeiul legal în baza căruia a preluat dosarul de la PT Olt la acea dată, respectiv motivele.
Același lucru trebuie solicitat și de la prim procurorul Anca Anuța de la PT Olt care la rândul său a preluat dosarul de la o unitate de parchet subordonată.
Dacă doamna Tulitu nu are nicio legătură cu cei ce capusează spitalul prin interpuși (Sabin Iancu, Olguța Vasilescu, Claudiu Manda si altii), cum explică ”ascensiunea” fiului (notar ucenic) la Primăria Coșoveni, consilier al primarului? Trebuie analizată și situația primarului (dosare…) și situația unor terenuri balastiere, dar și perspectiva unei alte funcții pentru copil.
Cât despre infractorii de la spital și firme acoperite neautorizate și cu datorii colosale la stat este bine că dosarul a ajuns la DNA Central.
Poate, în urma modificării statutului SIIJ vor avea calitate (de cercetat) în dosar și unii procurori. Până atunci, sa vedem ce zice Inspecția Judiciară.
Cu certitudine, Directorul Camerei de Conturi Dolj va trebui cercetat și el de către DNA Central. Știe el de ce !
Rectorul acoperit al UMF Craiova Tudorel Ciurea care controlează și spitalul este bine mascat deocamdată, dar nu si cu privire la fraudele administrative din UMF pretins ”rezolvate” de Camera de Conturi Dolj.
Unealta lui, consilierul municipal dr. Dinescu Sorin, cel ”specializat” mai nou în caiete de sarcini va avea multe explicatii de dat la audieri.
Mulți ticăloși din justiție unii mai infractori decât infractorii, au pensiile în buzunar dar… mai vor. Puscaria este insa si pentru ei sau membrii lor de familie